Αρχική > Νους Υγιής Εν Σώματι Υγιεί > Γυμναστική κατ’ οίκον

Γυμναστική κατ’ οίκον

Μαρτίου 24, 2013 Σχολιάστε Go to comments

Γυμναστική κατ' οίκον

Ασκήσεις για να αποφύγετε το γυμναστήριο

Δεν έχετε το χρόνο, αλλά ούτε και την οικονομική δυνατότητα να πηγαίνετε στο γυμναστήριο; Παρακάτω λοιπόν θα βρείτε τρόπους για να γυμνάζεστε στο σπίτι σας.

Σκοινάκι: Ένας τρόπος άσκησης ο οποίος θα σας βοηθήσει να κάψετε θερμίδες και να ενδυναμώσετε τους μύες των ποδιών σας, ειδικά των γαμπών σας. Μπορείτε να κάψετε μέχρι και 350 θερμίδες μέσα σε 30 λεπτά άσκησης.

Βαθιά Καθίσματα: Ως γνωστόν, τα βαθιά καθίσματα είναι η καλύτερη άσκηση για τους γλουτούς σας. Κάντε 5 σετ των 20 καθημερινά και θα δείτε άμεσα αλλαγή στην περιοχή των γλουτών.

Yoga: Δεν χρειάζεται να πληρώνετε τις ακριβές συνδρομές του γυμναστηρίου για να απολαύσετε τη yoga, διότι μπορείτε να την κάνετε στο σπίτι σας.

Μπορείτε να βρείτε διάφορα βίντεο στον ίντερνετ τα οποία έχουν μαθήματα yoga. Η yoga σας ευνοεί με πολλούς τρόπους, διότι είναι ένα είδος γυμναστικής το οποίο δυναμώνει το σώμα και χαλαρώνει το πνεύμα. Συνιστάται ιδιαίτερα σε ανθρώπους που έχουν έντονο στρες.

Πηγή: myworld.gr

Advertisements
  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: