Αρχική > Νους Υγιής Εν Σώματι Υγιεί > Ένας ενδιαφέρoν οδηγός για 100 Κάμψεις από μηδέν . Αστεία προφορά αλλά ενδιαφέρoν πρόγραμμα.

Ένας ενδιαφέρoν οδηγός για 100 Κάμψεις από μηδέν . Αστεία προφορά αλλά ενδιαφέρoν πρόγραμμα.


Φάση 1: Counter Pushups. Κάνετε όσες μπορείτε (με άλλα λόγια κάνετε ενα σετ), τότε ξεκουραστείτε 2 λεπτά και κάνετε άλλο ένα σετ  όσο μπορείτε να κάνετε. Επαναλάβετε αυτό μέχρι που να έχετε κάνει 5 σετ. Κάνετε αυτήν την προπόνηση 3 φορές την εβδομάδα μέχρι να μπορείτε να κάνετε 20 κάμψεις σε καθένα από τα 5 σετ – στη συνέχεια να προχωρήσετε στη Φάση 2:

Φάση 2: Pushups γονάτου.Κάνετε όσο μπορείτε, τότε ξεκουραστείτε 2 λεπτά και κάνετε μια άλλη σειρά. Επαναλάβετε αυτό έως ότου έχετε κάνει 5 σετ. Κάνετε αυτό 3x/week προπόνηση μέχρι που μπορείτε να κάνετε 20 κάμψεις  σε καθέ από τα 5 σετ – στη συνέχεια να προχωρήσετε στη Φάση 3

Φάση 3: Pushups Drop. Σε αυτή τη φάση θα έχετε την ευκαιρία να κάνει 5 σετ των 20 κάμψεις. Θα κάνουμε όσες πραγματικές κάμψεις μπορείτε, στη συνέχεια πέστε στα γόνατά σας για να ολοκληρώσετε το υπόλοιπο του 20. Ξεκουραστείτε 2 λεπτά, και να κάνετε μια άλλη σειρά. Θα το κάνετε αυτό σαν προπόνηση μόλις 2 φορές την εβδομάδα. Επαναλάβετε μέχρι να έχετε κάνει όλα τα 5 σετ. Όταν μπορείς να κάνεις 5 σετ των 20 πραγματικών pushups, προχωρήστε  για τη φάση 4

Φάση 4: Στη φάση 4 θα κάνει δύο προπονήσεις την εβδομάδα.

Δευτέρα προπόνηση (αυξημένο βάρος) Γεμίστε ένα σακίδιο με βάρος ίσο με περίπου 20% του σωματικού σας βάρους. Κάνετε όσες pushups μπορείτε, χωρίς οποιοδήποτε υπόλοιπο απο το σακίδιο και μετά να κάνετε όσες pushups μπορείτε χωρίς το σακίδιο. Ξεκουραστείτε  3 λεπτά και επαναλάβετε για ένα σύνολο 5 σετ.

Πέμπτη προπόνηση (Υψηλή Rep): Θα κάνουμε 4 σετ των 100 επαναλήψεων  με 5 λεπτά ανάπαυση μεταξύ των σετ. Κάντε όσες κάμψεις μπορείτε στη συνέχεια, χωρίς ανάπαυση, αφού κουραστείτε  κάνετε κάμψεις στο γόνατο, όπως μπορείτε, στη συνέχεια, χωρίς ανάπαυση κάνετε όσες ψέυδο pushups  μπορείτε για συνολικά 100 επαναλήψεις.

Όταν μπορείς να κάνεις 100 πραγματικές κάμψεις  στην προπόνηση της Πέμπτης σας, έχετε τελειώσει!

Orologion Post

Advertisements
  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: